Výběrové řízení na pořádání akrobatických soutěží 2019

Podmínky k výběrovému řízení k pořádání soutěží v roce 2019

Aeroklub České republiky a OSK pro leteckou akrobacii vyhlašuje výběrové řízení k pořádání soutěží v roce 2019.

Přihlášku k výběrovému řízení podávejte pomocí formuláře ve formátu PDF. 

Formulář odešlete e-mailem na adresu pulpanova@aecr.cz.

Podmínky výběrového řízení

Přihlášku do výběrového řízení může podat jakákoliv členská organizace AeČR nejpozději do půlnoci 15.11.2019. Komise následně vybere vítěze výběrového řízení. Účastníci výběrového řízení budou individuálně osloveni k případnému doplnění, či upřesnění nabídnutých podmínek.

Při rozhodování o vítězi bude kladen důraz na následující kritéria:

  • Parametry letiště a infrastruktury z pohledu vhodnosti pro soutěž v akrobacii.
  • Výše startovného, cena za aerovleky (GLD), cena paliva a olejů (PWR).
  • Typ a počet vlečných letounů dostupných během soutěže (GLD).
  • Umístění akrobatického boxu.
  • Možnosti ubytování závodníků, rozhodčích a personálu.
  • Případné pozitivní či negativní zkušenosti s pořádáním soutěží v předchozích letech.

Při podávání přihlášky je nutno reflektovat následující parametry:

  • Termín konání MČR:
    • Kluzáky: 21.8.-24.8.2019 (středa až sobota).
    • Letouny: červen – červenec 2019 (záleží na termínech MS a ME).
    • Pohárové soutěže: snaha o dodržení obdobných termínů předchozích ročníků, v případě nové soutěže není problém o dohodnutí vhodného termínu.
  • Předpokládaný počet účastníků na MČR kluzáků 25, MČR letounů 35, pohárové soutěže 10-20.
  • Zabezpečení stravy a ubytování pro 3-5 rozhodčí, 3-5 asistenti a 1-2 další osoby podpůrného personálu (pohárová soutěž), na MČR pro 5-7 rozhodčích, 5-7 asistentů a 1-2 osoby podpůrného personálu. Tyto náklady jdou na vrub organizátora. Rozpis rozhodčích bude zveřejněn po školení rozhodčích, které se každoročně koná na přelomu roku.
  • Zabezpečení stravy a ubytování soutěžících a jejich doprovodu. Tyto náklady si individuálně hradí závodníci.
  • Soutěž musí mít přednost před ostatním letištním provozem, ale není nutné letiště zcela uzavírat a další provoz je po dohodě možný.
  • Přibližně dva až tři dny a minimálně víkend před zahájením soutěže je nutno umožnit trénink soutěžících.
  • Během soutěže a pro tréninkové dny je nutno vytýčit akrobatický box. Není nutné realizovat kompletní box dle pravidel FAI, ale musí být vyznačen střed, rohy a/nebo T znaky na hranách boxu. Sadu plachet případně dodá po dohodě AeČR.
  • Pro soutěž (GLD) musí organizátor zabezpečit ideálně tři vlečné letouny výkonově odpovídajících typu Z226. V případě výkonnějších vlečných letounů pak postačují dvě vlečné. (Maule, PA-28 apod.). Je možná samozřejmě i jejich kombinace.
  • AeČR je schopen pomoci s organizací vlečných letounů v majetku AeČR.
  • Organizátor musí poskytnout místnost pro činnost výpočtáře (uzamykatelnou) a místnost pro pořádání briefingů. Tato místnost může být i klubovna či jídelna.
  • Organizátor musí zabezpečit personál, který realizuje následující úkoly:
    • Řízení soutěže – ředitel soutěže.
    • Agenda spojená s pořádáním soutěže, registrace, účtování, výběr startovného, ubytování apod.
    • Vlekání – vlekaři.
    • Obsluha startu, tj. odbavování soutěžních letů, vedení časomíry apod.
      Celkem nejméně 1 a ideálně 2 osoby.
    • Koordinace soutěžního a ostatního letového provozu (služba rádio).
  • Včasné odevzdání propozic (bulletinu), vzor propozic je taktéž dostupný na webu AeČR.

__________________________________________________________________________

Abychom mohli naši stránku přizpůsobit představám našich návštěvníků, používáme soubory cookie.